• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Американската услуга Quick Sprout, която помага да се анализират социалните мрежи на конкурентите, публикува в своя блог ръководство за създаване на ефективни форми за регистрация. Въз основа на това сме съставили списък с груби грешки, свързани с този елемент на сайта, поради който фирмите често губят клиенти.


Без мотивация за регистрация

Дори ако човек се интересува от вашия продукт, само да искате от него да се регистрира, за да ви остави контактите си, може да не е достатъчно. Нуждаете се от повече мотивация.

Уебсайтът на Privy анализира 50 милиона регистрационни форми и установи, че средното конвертиране на сайтове с обичайната оферта за клиента да се регистрира е 1%, с предложението да се регистрира и да получи отстъпка - 5%, а с предложението да се регистрира и спечели подарък - 15%.

Изберете най-ценната оферта за целевата аудитория. Ако нямате конкретна идея, то 5% - 15% отстъпка от тази или следващата покупка винаги е добър вариант.


Твърде много полета

много полета във форматаХората са постоянно заети и едва ли искат да прекарат целия ден попълвайки формата за регистрация на сайта ви. За да получите техните данни, поискайте само най-необходимото.

Според проучване на услугата JotForm, колкото по-малко са полетата за регистрация, толкова по-висока е нейната конверсия.
Средната конверсия на обекти, чиито форми се състоят от пет или по-малко полета е 19,6%. Ако използвате 6-7 полета на страницата си, просто премахнете няколко от тях - броят на заявките ще се увеличи.

Понякога допълнителните полета дори предизвикват съмнения: „Защо фирмите се нуждаят от информация за фактуриране, ако изтеглям безплатна пробна версия?

 

Регистрирането през социалните мрежи е забранено

social signupСамо една трета от търговските обекти са достъпни чрез социалните мрежи. Но това е прост и бърз начин за получаване на данни от потенциални клиенти - те трябва да направят максимум две кликвания.

Най-популярната социална мрежа за регистрационни форми е Facebook. На второ място е Google акаунт.
За потребители, които не желаят да ползват акаунт, оставете алтернатива - кратка регистрационна форма от 3-4 полета.

 

Липса на социално доказателство

Мнението на другите оказва огромно влияние върху поведението на хората. Ако показвате на посетителите на сайта, че някой вече се е възползвал от вашия продукт, е по-вероятно да го купят.

Ако вашият клиент е известен човек или компания и експертите препоръчват продукта, задължително разкажете за това.

Социалното доказателство ще ги подтикне да си оставят данните или да направят покупка.

 

Captcha е включена

captchaТова е вид тест, който помага да се отличи човек от робота. Компаниите го използват, за да предотвратят регистрацията на бот акаунти и да се защитят от спам.

Но за посетителите на сайта, това е още едно задължително поле на регистрационния формуляр. Особено досадно е, когато отговорът трябва да бъде въведен няколко пъти. След 2-3 опита човек може просто да затвори страницата.

Ако формулярът ви има captcha, премахнете го или сложете най-новата версия, която не е толкова досадна. По-добре е да получите няколко спам писма, отколкото да пропуснете потенциален клиент.

 

Поканата за регистрация не е тествана чрез A/B тест

Ако не сте проверили поканата за регистрация с разделен тест, най-вероятно тя не е най-ефективна.

Пример за разделен тест:

* Стартирайте 1000 души в сайта и измерете конверсията с настоящата редакция.
* Променете текста и повторете 1000 посетители от същия източник.

Конверсията е нараснала? Последвало е обаждане. Не? Тествайте друг.

В допълнение към текста, тествайте размера, цвета, шрифта и местоположението на call to action прозореца. Дори и малка промяна може значително да увеличи конверсията.


Липсващото поле не е маркирано

липсващи полетаАко дадено лице пропусне задължително поле, сайтът няма да му позволи да се регистрира. Вашата задача е да кажете на потенциалния клиент какъв и къде точно е проблемът. В противен случай ще си помисли, че има някакви проблеми със страницата и просто ще си тръгне.

Най-добрият начин да посочите грешка е да подчертаете липсващото поле, да ви напомня, че се изисква да бъде попълнено, и да посочите коя информация трябва да остане там.


Грешки в регистрационните формуляри

За формуляри с десет или повече полета, които не се побират на един екран, си струва да добавите автоматично превъртане от бутона до проблемната линия.

 

7 грешки в регистрационните форми, убиващи конверсията
4.6 (92.5%) 8 гласа

Това може да ви е интересно

>