5 митa за маркетинга в туризма, които ще развенчаем

Съдържание

Много представители на туристически агенции не се ангажират с привличането на туристи в интернет, защото вярват в митовете, които ще се опитаме да разсеем.

1. Интернет рекламата е неефективна

Единственият общ критерий, който може да измерва ефективността на рекламата, е цената, която плащаме, за да привлечем клиенти – така наречения от маркетинг специалистите “лид”.
Ако например пуснете платена реклама с цел посещение на ваша конкретна страница от сайта /нова година в Дубай например/, можете да получите потенциални клиенти, струващи ви от 5 лв до 10 лв за всеки. Ако тя е правилно таргетирана, а не просто показана на всички, това ще ви струва около 700 лева. Сто човека интересуващи се от тази дестинация ще й обърнат внимание, от тях 10-15 биха купили. Оставам на вас да сметнете печалбата. Не трябва да пропускате и факта, че има туристи, които в момента нямат готовност да пътуват, но запазват информацията за вашата оферта с оглед бъдещи пътувания.

2. Привличането на туристи е скъпо

В днешния изключително дигитален свят, целта е с реклама да се привличат клиенти, така че ако сте инвестирали 1000 лева за реклама, при правилно управление на бюджета да получите три пъти повече печалба. В този случай рекламата не е разход, а инвестиция.

3. Няма надеждни изпълнители

На пазара на практика няма много специалисти, които са готови да работят за резултата. Това твърдение до някъде е вярно, но не напълно. Винаги може да потърсите информация за определена дигитална агенция, да разгледате нейното портфолио и да направите своя избор. Търсете хора, които имат познания и в областта на туризма, защото това е изключително труден и разнообразен пазар, който има своята специфика.

4. Контекстната / Социалната реклама не работят

Повечето от тези, които създават реклама за първи път в този бранш, допускат много грешки и не получават желания резултат. Изказвания от рода, че даден маркетинг подход не работи са просто доказателство, че не се познава материята. Не знаят как да работят с нея.
Единственият критерий “работи” или “не работи” е дали този инструмент ви дава броя необходими клиенти при определена цена

5. Туристите от интернет не купуват екскурзии и почивки

Грешна илюзия, която се разпространява от тези, които не знаят как да продават турове, не познават материята, а само съветват туристите.
В годините нашия опит показва, че от 100 заявки, професионално обработени, ще купят поне 40% в следващите 2-4 седмици.

В днешния ден, когато туристите разполагат с толкова много информация, когато агенциите се борят за тяхното внимание е много важно да откриете правилния подход за реклама на вашите оферти.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

Над 10 години опит в SEO оптимизацията и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и т.н./.
Работя с най-популярните SEO софтуери.
Имам участия в конференции и собствени статии публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Creative
Нани Хоум
Nani Home
Станимир Михов фитнес инструктор
Stanimir Mihov
СЕО Услуги
Други услуги