AVIF в SEO – новият формат, който взриви интернет

Появи се нов формат за компресиране на изображения – AVIF, който взриви интернет. Chrome вече го поддържа. Компресира 50% по-добре от JPEG.Какъв е форматът? Какви са плюсовете и минусите? Как да се приложи? AVIF –…

Решенията за покупка се вземат в средата на фунията

Вземането на решения е труден процес, който непрекъснато се усложнява. Знаем, че пътят от идеята до крайния избор не е права линия, а сложна система от точки на взаимодействие, която е различна за всеки. Но…

Как видеото в сайта влияе на SEO

Видеото е чудесна възможност да разкажете за компанията, продуктите, мисията и да споделите полезна информация с потребителите. В допълнение, той е ефективно средство за популяризиране на уебсайтове в резултатите от търсенето. Нека да разгледаме как точно видеото…

Как да промотирате в TikTok и да печелите

TikTok е малко известен „звяр“ в света на партньорския маркетинг, но вече има и първите успешни примери за работа с него. Ще разгледаме каква социална мрежа е, защо потребителите я харесват, каква е аудиторията, как…

Link Explosion – опасно ли е това за сайта?

Много SEO експерти и собственици на сайтове смятат, че „експлозията на линкове“ (линк бум или link exposion) е опасна за сайта и несъмнено ще доведе до санкции от търсачките. Всъщност това мнение е невярно. Трябва…

Google разшири достъпа до Business Messages в Търсене и Карти

Като част от актуализацията, Google добави и редица нови функции към бизнес съобщенията: интелигентни отговори, обиколки и персонализирани поздравителни съобщения. Сега представители на всички сектори ще могат да се възползват от това решение. Инфо за…

Видимостта на сайта в търсачките – как да я проверите и подобрите

SEO е набор от мерки, насочени към популяризиране на интернет проект и като основна цел – привличане на повече трафик и печалба. Но оптимизацията няма да доведе до подходящия резултат, ако по време на процеса…

Имате ли нужда от уникален дизайн на сайт за пътувания?

В днешната статия ще разгледаме необходимостта от уеб дизайн за сайтовете за пътувания, които получават трафик от търсачките. Важно е да не се бъркат с класическите блогове, които имат много абонати, или сайтове за хотели,…

Как SEO може да помогне на вашия бизнес

Сигурно повечето от вас са чували термина SEO оптимизация. Тя се счита за една от най-добрите и най-бързо развиващи се маркетингови стратегии по света и у нас. Днес, когато онлайн търговията (и онлайн бизнесът като…

Какво представляват Google филтрите и за какво могат да ни служат

Филтрите на търсачките са част от алгоритъма, който е отговорен за гарантирането, че лошото качество или използването на неправилни методи за промотиране на съдържание няма да се показват в органичните резултати. Това е един вид…

Оптимизация под «Core Web Vitals» в Google

Google посочи три ключови показателя за потребителско изживяване: Largest Contentful Paint, First Input Delay и Cumulative Layout Shift. Според компанията, показателите ще стартират от 2021г.. Собствениците на сайтове имат поне половин година, за да ги оптимизират…

SEO при криза и точки на растеж

Да се възползваме ли от SEO в условия на криза? Има най-малко три добри причини да започнете да правите SEO в момента: SEO носи истински пари Кризата ще приключи, а позици и трафик ще ви…

Какви са поведенческите фактори за класиране и как да им влияем?

Поведенчески фактори (съкр. ПФ) са действията на посетителя, които се анализират от търсачките  и така определят качеството на сайта. Хората се държат по различен начин на висококачествени и нискокачествени сайтове. На качествените те прекарват повече…

Google Optimize: настройка и инструкции стъпка по стъпка

В статията ще ви покажем как да конфигурирате услугата Google Optimize, как да я свържете с  Google Tag Manager и да проведете първия си експеримент. Удобството и външният вид на сайта силно влияят на поведението…

Google планира да издаде собствена дебитна карта

Google разработва собствена дебитна карта. Съобщава се, че компанията ще пусне физическа карта, като виртуалния й аналог. Можете да управлявате картата чрез Google Pay. Благодарение на това, потребителите ще могат лесно да проследяват разходите, да…

Ръководство за TikTok: как да популяризирате бизнеса си в социалната мрежа

Социалната мрежа TikTok набира бърза популярност. Разберете дали вашия бизнес може да промотира своите продукти там и как  това да се направи правилно. Какъв тип аудитория има и как да увеличите разпознаването на марката или…

7 начина за умен и отговорен маркетинг по време на криза

Здравейте, казвам се Марина – от екипа на дигитална агенция Webselo.com – и благодаря за поканата от Станислав Пеев (Seo Консулт) за гостуване със статия в блога му. В следващите редове ще се фокусирам върху…

Реклама по време на пандемия: Как да отговорите на промените?

Какво да правим с рекламата (и не само с нея) по време на пандемия?На първо място трябва да се разграничат понятията, които често се бъркат: бизнес, продукт, оферта и реклама. Бизнес Бизнесът е процес на…

Как да продавате продукти във Facebook и Instagram по време на криза

Буквално пред очите ни всички масово се втурнаха да прехвърлят магазините си в интернет.Имайте предвид, че създаването на онлайн магазин е половината от работата. Необходимо да се изгради стратегия за продажба на стоките / услугите,…

5 причини да не се отказвате от SEO и SEM по време на криза

Глобалната пандемия засегна почти всяка област от живота на хората по света. Глобалната икономика страда, предприятията променят стратегии, спестяват пари и се подготвят за най-лошото. Но реалността е, че бизнесът може да процъфтява и в…