• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Иновацията е предназначена да даде на рекламодателите по-ясно разбиране за това, къде точно ще се показват рекламите им на страницата с резултатите от търсенето.

Google отбелязва, че индикаторът “средна позиция на рекламата” не отразява точно къде ще се показва рекламата на страницата. Средната позиция показва средно къде би се показала, спрямо другите реклами в търга. Така позиция “1” означава, че рекламата се показва над всички останали реклами, но не означава, че тя се намира в горната част на страницата в резултатите от търсенето.

Новите показатели, за разлика от средната позиция, ще отразяват точно къде ще се показват рекламите на страницата с резултатите от търсенето, а не как ще се намират по отношение на рекламите на конкурентите.

 

Google Ads пусна 4 нови показателя за позициите на рекламите
5 (100%) 1 гласа

Това може да ви е интересно