• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Ако досега сте премахвали коледното съдържание, когато приключи сезона и го публикувате отново през следващата година, то има вероятност това да причини проблеми с индексирането и класирането.

Най-добре е в този случай да действате по 2 начина:

 

1. Оставете такова съдържание за “разумен” период от време.
Редовното изтриване и повторното публикуване на съдържание води до това, че Google го третира по различен начин. Този подход ще позволи на Google да знае, че това съдържание е подходящо и трябва да се разглежда като важно.
Какво обаче означава „разумен“ срок, не се уточнява.

 

2. Използвайте един URL адрес за цялото сезонно съдържание
От гледна точка на Google е напълно приемливо, ако съдържанието за Коледа бъде заменено с такова за Великден, а след това със съдържание за Майски празници и т.н.

Google препоръчва това решение, защото с този подход URL-a ще увеличи тежестта си, а това от своя страна ще помогне на Google да разбере, че страницата е наистина важна и подходяща.

 

Основно този метод работи само ако съдържанието остава на този URL адрес за доста дълъг период от време.
В този случай да променяте често да съдържанието (ежеседмично например) не се препоръчва.

Google препоръчва да се използва един URL адрес за цялото сезонно съдържание
5 (100%) 3 гласа

Това може да ви е интересно