• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Google продължава да добавя нови инструменти в обновения интерфейс на AdWords. Това са нови възможности за ремаркетинг в YouTube, “Забележки в графиките“ и нови “Предложения за оптимизиране на профила”.

 

Ремаркетинг в YouTube

youtube ремаркетингGoogle все повече интегрира YouTube. Например, ако човек е търсил полети до Париж в Google, видеоклипът на авиокомпанията ще го “настигне” в препоръчаните видеа на YouTube.
За да стартирате кампания, създайте в AdWords списък с ключови думи за видеоклипа.

За да създава рекламни кампании в YouTube, Adwords използва функцията “Специални аудитории по интереси”. Ставката за тези рекламни кампании се определя, като се използва стратегията “целева цена на конверсия“. “Специални аудитории по интереси” позволява показване на рекламата на най-перспективните потребители – настройва се таргетирането на аудиторията, не отнасяща се към стандартната и се обръща към потенциалните клиенти, в момента, когато те вземат решение за покупка. Функцията е налична само в новия интерфейс на AdWords.

 

Забележки в графиките

В новия интерфейс е достъпна новата функцията “забележки в графиките“, с чиято помощ всички експерти, които имат достъп до акаунта ще могат да разберат какво е причинило промените в показателите. Например, може да има събитие, което е засегнало кампанията.

 

Предложения за оптимизаиране на профила

Google публикува актуализация в “Предложения за оптимизиране на профила”, в която има 16 нови съвета, включително и препоръки за:

  • оптимизиране на ставките и бюджетите
  • добавяне на аудитории
  • създаване на по-качествени рекламни съобщения

Според Google тези, които вече са се възползвали от новите препоръки, са увеличили конверсията с 59%.

 

Google с нови възможности в AdWords
5 (100%) 3 гласа

Това може да ви е интересно