3 недостатъка на контекстната реклама

3 недостатъка на контекстната реклама

Всяко нещо в живота си има плюсове и минуси. Така е и с контекстната реклама /платената реклама в търсенето в Google/.

1. Краткотрайност на действието

Това е най-яркият и неприятен недостатък на контекстната реклама. След като бюджетът ви е свършил, рекламната кампания спира веднага. Повече трафик няма да има, докато отново не заредите някаква сума и стартирате кампанията отначало.

2. Риск от преразход на бюджета, ако не е настроена правилно

Ако не сте настроили правилно кампанията си, вероятността от загуба на пари е много висока. Например, ако цената на един клик е необосновано завишена, поради неправилна настройка на рекламната кампания или огромна конкуренция, то вероятността да загубите част от печалбата си е напълно реална.

3. Безполезността на използване в някои сфери на бизнеса.

Контекстната реклама е един добър маркетингов инструмент в Интернет, но понякога се оказва, че е излишна. Налице са бизнес ниши, в който няма да сработи. Например нефт и газ, както и всички други области на бизнеса, където клиентите купуват стоки или услуги само офлайн.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *