Защо SEO оптимизация, а не Google реклама

В следващите няколко реда сме събрали за Вас изводи от практиката ни, които показват с какво е по-добра SEO оптимизацията на един сайт от платената реклама в Google AdWords.


SEO оптимизацията пред платената реклама в Google

* Ежемесечни детайлни отчети
* Дори и да спрете да плащате за SEO поддръжка, ефектът продължава поне още 1-2 месеца, в зависимост от конкуренцията
* Количеството посещения ще се увеличава постепенно, но ще бъде повече в сравнение от преди оптимизацията
* Месечните такси са фиксирани и промени не може да има. Всичко е описано и подписано с договор между собственика на сайта и SEO фирмата
* Привличане на трафик по много на брой ключови думи
* Ръст на целевите посетители (конкретно търсене с конкретен резултат)
* При минимален бюджет използвайте SEO оптимизация, стойността й ще се върне след не повече то 3-4 месеца. Резултатите в бъдеще ще нарастват, без да нарастват разходите Ви
* През цялото време сте на видно място в резултатите от търсене. Клиентите Ви виждат, това създава чувство у тях, че сте лидери на пазара, създава добър имидж и възможност за планиране на продажбите
* По-евтино е от Google AdWords
* Плащате само за изгодни за Вас ключови думи, с посещаемост на месец от не по-малко от 1000 души


Недостатъци на платената реклама

* Най-гледаната част в браузера от потребителите е лявата, а рекламите се показват само отгоре
* Цената на клик може да расте конкуренцията
* Конкурентите могат да кликват на Вашата реклама, за да Ви изразходват бюджета и да се скрие рекламата бързо
* Когато свърши бюджета Ви за реклама, тя просто се скрива и сайта се лишава от трафик (продажби)
* Често потребителите не натискат върху линкове с надпис „Реклама


Най-добрият вариант би било да се използват двете заедно, но в наше време всичко е пари и трябва да се залага на възвращаемостта на всеки един ресурс, който се ползва в бизнеса.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Подобни публикации

SynthID

Воден знак на AI съдържание от Google

Google DeepMind пусна в open source технологията SynthID за създаване и разпознаване на цифрови водни знаци в съдържание, създадено с помощта на изкуствен интелект. SynthID

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги