• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Taзи cтaтия e пyблиĸyвaнa oт външeн aвтop: Moмчил Mapчeв oт WеbDеѕіgnВulgаrіа.nеt.

Трендовете в SEO за 2018 в 11 пунктаMoмчил Mapчeв e cъздaтeл нa Уeб Дизaйн Бългapия и Digital Extreme. www.eXtremeSEO.net e cпeциaлизиpaният мy фиpмeн caйт зa SEO – oптимизaция нa caйт, a двa - www.serm.bg и www.digitalpr.bg пъĸ зacягaт тeмata зa yпpaвлeниe нa oнлaйн peпyтaция, oблacт, в ĸoятo ce чyвcтвa нoвaтop в Бългapия.

Eдин пo-paзличeн изĸaз зa дигитaлния мapĸeтинг cтaвa нa caйтa мy www.inboundmarketing.bg, a мoжe би нaй-пpaĸтичния yчeбниĸ зa бpaнд мeниджмънт пъĸ имaмe блaгoдapeниe нa нeгo www.digitalagency.bg. B тapгeт нишaтa нa интepнeт peĸлaмa e зacтaнaл пъĸ caйтa мy www.extreme-advertising.com c пoлeзeн блoг пo тeмaтa и ĸaчecтвeни ycлyги paзбиpa ce.

 

1. Гласово търсене и SEO

voice searchГласовото търсене ще промени начина, по който създаваме съдържание. Ценното съдържание ще има по-разговорен тон, което пък помага на следствието да отговаря директно на въпросите при търсен в търсачките. Идеята за създаване на съдържание около конкретен набор от думи (бедно семантично ядро) повече няма да съществува.

Става въпрос за създаване на съдържание за търсене и намиране. Търсачките могат да интерпретират контекста, за да спечелят извеждане на ценното съдържание, като отговор след задаване въпрос и този отговор ще съдържа информация за дадена тема. - Джон Ленън, Фондация "За децата"

 

2. Креатиране на (Link-Worthy) кънтент, генериране на полезно съдържание - важна SEO задача

link-worthy

През 2018 г. Ангажирането на потребителите ще играе още по-голяма роля за постигането на SEO успех като цяло. Създаването на (Link-Worthy) съдържание, което отговаря на релевантни въпроси и предоставя полезна информация са перспективите, които ще са от основно значение.

Инфографиките, схеми и таблици с полезни статистики са другата схема, която ще продължи да бъде фокусна точка за постигане на измерими резултати в рамките на органичното онлайн търсене.


3. Защитени връзки (SSL)

Преди няколко години Google обяви, че защитените сертификати за уебсайтове (SSL) започват да влияят върху класирането на уеб сайтове. Наскоро забелязахме, че браузърите като Chrome сайтовете, които не започват с HTTPS ги обявява като потенциално опасни. За $ 39 / година това е едно от най-евтините и най-лесните полезни дела, които можем да свършим за повишаване на SEO класацията през 2018г.


4. Стремежът на търсещия да бъде удовлетворен точно (потребителско поведение)

Фокусът на Google върху съвпадането на резултатите от търсенето с уникалното намерение/точната заявка на търсещия ще окаже най-голямо влияние върху работата ни по SEO оптимизацията 2018-та. Сега трябва да погледнем отвъд ключовите думи и традиционните фактори за класиране, за да разберем видовете съдържание, което търсачките считат за подходящи и му дават приоритет.


5. Видео SEO

video seoИзследване, направено от Cisco миналата година, предсказва, че до 2021 г. видеото ще представлява над 82% от целия интернет трафик на потребителите. Това означава, че през следващите няколко години видео съдържанието далеч ще надмине всички форми на друго съдържание.

В допълнение към това, YouTube е втората по големина търсачка в света. Мащабната възможност да наложите марката си пред потенциалните си клиенти и да ангажирате с нея е създаването на оптимизирано видео съдържание. - Марк Хардроувър, The HOTH


6. Битката на снипетите / snippets - вечната задача при оптимизация на сайтове

Най-голямата промяна е разширените функции на Google SERP. В допълнение към постигането на първата страница, първите три класации, нашата цел е клиентите ни да бъдат представени с рич снипети (Rich Snippets), силата на подчертаването и открояването с разнообразни фрагменти на визуализация. - Чарлз Ким, Executive Digital


7. Дълго, богато съдържание, с добавена стойност - вечната задача при SEO оптимизация на сайтове

Пишем по-богато съдържание през 2018 г. Страници с съдържание от 1500 думи или повече са по-добри в класирането на търсачките и привличат повече органичен трафик от по-късите страници. Проучванията показват, че потребителите остават на тези страници с по-дълго съдържание с добавена стойност и то получава повече линкове и социални сигнали. Фокусирането върху „вечно зелени / evergreen“ теми и висококачествено писане е ключът към успеха. - Питър Бойд, PaperStreet Web Design


8. Силата на социалните медии

Макар че това може да не е новина за мнозина, със сигурност е за други. Google и други търсачки поставят все по-нарастващ приоритет по отношение на ангажираността към съдържанието в различните платформи, като по-важните от тях са харесвания, споделяния и кликвания. Уверете се, че имате стратегия, която включва социални медии и че публикувате съдържание, с което вашата публика ще се ангажира. - Джейкъб Хенсън, PR with Panache


9. Скорост на сайта - вечната OnPageSEO задача, днес изискванията се покачват.

Accelerated Mobile PagesВъпреки че има многобройни и изрични препоръки и се говори много за това, Google официално обяви скоростта на сайта като фактор за класиране. Потребителите искат резултати и то ги искат бързо.

Скоростта на сайта също така води до по-високи проценти на реализация, така че това е инвестиция, която може да направи центове. - Джон Кларк, Fuze SEO, LLC. Помислете за Instant Article и Google AMP ако сте пъблишър!


10. Мобилен Ренесанс (Отново)

Промяната от базиран на компютри до мобилен индекс (First Mobile Index ъпдейт) на Google е в ход, изискваща риспонс дизайн и по-добро съответствие между съдържанието на мобилни и десктоп сайтове. Google официално обяви, че скоростта на страницата е фактор за класиране за мобилните резултати, което прави AMP технологията още по-привлекателна. И накрая, Progressive Web Apps ще имат по-голяма подкрепа в смартфоните на iPhone, което оказва влияние върху тенденциите в дизайна на мобилни устройства. - Пол Шапиро, Catalyst, a GroupM and WPP Agency


11. Разпространение на интелигентни устройства

Общо нещо, което се вижда ясно е разпространението на интелигентни устройства като Alexa, Google Home и Apple Home Pod, в допълнение към смарт асистентите на нашите устройства като Siri и Google App. Налице е все по-естествено ползване на гласовото търсене и то вече е част от SEO.

 

Трендовете в SEO за 2018 в 11 пункта
5 (100%) 2 гласа

Това може да ви е интересно