Всяко нещо в живота си има плюсове и минуси. Така е и с контекстната реклама /платената реклама в търсенето в Google/.
1. Краткотрайност на действието
Това е най-яркият и неприятен недостатък на контекстната реклама. След като бюджетът ви е свършил, рекламната кампания спира веднага. Повече трафик няма да има, докато отново не заредите някаква сума и стартирате кампанията отначало.
2. Риск от преразход на бюджета, ако не е настроена правилно
Ако не сте настроили правилно кампанията си, вероятността от загуба на пари е много висока. Например, ако цената на един клик е необосновано завишена, поради неправилна настройка на рекламната кампания или огромна конкуренция, то вероятността да загубите част от печалбата си е напълно реална.
3. Безполезността на използване в някои сфери на бизнеса.
Контекстната реклама е един добър маркетингов инструмент в Интернет, но понякога се оказва, че е излишна. Налице са бизнес ниши, в който няма да сработи. Например нефт и газ, както и всички други области на бизнеса, където клиентите купуват стоки или услуги само офлайн.
Оценете ни
Your page rank: