• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Какво да правим с рекламата (и не само с нея) по време на пандемия? На първо място трябва да се разграничат понятията, които често се бъркат: бизнес, продукт, оферта и реклама.   Бизнес Бизнесът е процес на генериране на печалба. Създаваме нещо, инвестираме пари (разход) в него, след това печелим пари (доходи) от него и…

Буквално пред очите ни всички масово се втурнаха да прехвърлят магазините си в интернет. Имайте предвид, че създаването на онлайн магазин е половината от работата. Необходимо да се изгради стратегия за продажба на стоките / услугите, които предлагате. Имате нужда от посетители на магазина. Как да постигнете това? Основни източници: 1. SEO Дори и да…

Глобалната пандемия засегна почти всяка област от живота на хората по света. Глобалната икономика страда, предприятията променят стратегии, спестяват пари и се подготвят за най-лошото. Но реалността е, че бизнесът може да процъфтява и в периоди на престой. Този нов свят също ще има своите победители и губещи. И много от победителите ще инвестират сериозно…

Facebook пусна новото приложение Hobbi, чийто дизайн е много подобен на Pinterest. Според описанието в App Store, Hobbi е приложение за публикуване на снимки и видеоклипове, където потребителите могат да „улавят и организират своя творчески процес“ – например готвене, създаване на различни неща, декориране на къща и т.н. Приложението организира снимките на проектите в колекция,…

Facebook съобщи за резултатите си през 4-то тримесечие на 2019г. Нарастването на броя на абонатите продължава: броят на потребители e 2,5 милиарда на месец. През 3-то тримесечие са били 2,45 милиарда броят на ежедневните потребители е 1,66 милиарда. През 3-то тримесечие са били 1,62 милиарда Ръстът на потребителите се наблюдава във всички региони на планетата,…

Основните задачи пред SEO специалиста са цялостно проучване на съдържанието, структурата, техническите характеристики на сайта, външните фактори, влияещи върху него, идентифициране на слабости, планиране и прилагане на необходимите подобрения, като се вземат предвид принципите на търсачките.  Най-важното е, че трябва да се  провежда редовно такъв анализ и оптимизация, защото алгоритмите за търсене непрекъснато се усъвършенстват,…

Блокирането на заявки за push известия в браузърите влиза в сила – какво означава това и какво да правите? Събирането на абонаментна база за push известия през 2020г. ще бъде малко по-трудно. Chrome и Firefox ще започнат да блокират изскачащото меню за заявка за абонамент. Заявката ще се появява само като икона в адресната лента….

Страхотни новини за собствениците на сайтове и онлайн магазини! Facebook официално пусна супер инструмент за настройки на събитията (Facebook Event Setup Tool), с който можете сами да укажете и проследявате събития на сайта си, без да имате нужда от програмисти или специални умения, за да добавите кодовете на избраните от вас страници в сайта. За…