• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките – най-големият проблем на е-търговията в тези дни.


* високи допълнителни разходи (например за доставка) – 61%

* необходимост от създаване на акаунт – 35%

* прекалено дълъг процес на попълване на полета с информация и верификация – 27%

* не виждат или не могат на сметнат общата стойност на поръчката – 24%

* грешки на сайта – 22%

* отказват да попълват данните от кредитна/дебитна карта на сайта – 18%

* твърде дълъг срок на доставка – 16%

* не харесват условията за връщане на закупения продукт – 10%

* не намират предпочитан от тях начин на плащане – 8%

* кредитната/дебитната карта не са били приети от системата по някаква причина – 5%


Всеки един от тези проблеми може да бъде коригиран и това веднага ще доведе до по-малък процент изоставени колички във вашите електронни магазини.

 

Защо клиентите изоставят количките в електронните магазини?
5 (100%) 3 гласа

Това може да ви е интересно