• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Цени на SEO услугите

SEO МИНИ

за сайтове до 20 страници
499 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет

SEO СТАНДАРТ

за сайтове до 50 страници
699 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет
  • Оптимизация на текстовете
  • Risk free link building – до 5 на месец
  • CRO анализ
  • 3 юзабилити препоръки

SEO МЕГА

за сайтове до 300 страници
1399 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет
  • Оптимизация на текстовете
  • Risk free link building – до 20 на месец
  • CRO анализ
  • 10 юзабилити препоръки
  • Писане и качване на 5 уникални статии
  • Регистрация в каталози и търсачки
  • Local SEO
  • Анализ на трафика

Забележка: Всички посочени пакети са примерни и подлежат на комбиниране и изготвяне на индивидуална оферта според конкретния сайт и желания!

Заявка за SEO пакет

Защо ви е необходима seo оптимизация?

Оптимизирането на един сайт е сложна и отговорна задача. Докато сайтът ви не отговаря на бaзовите изисквания на търсачките (Google, Bing, Yahoo, Yandex и други), продуктите и услугите ви ще бъдат подминавани от клиентите, защото няма да ви намират в Интернет пространството и конкуренцията ви ще печели от това.

Какво е SEO оптимизация?

SEO като концепция възниква през 90-те години на 20-ти век. SEO е съкращение от Search Engine Optimization (оптимизация за търсачки). В същото време това съкращение се отнася и за хората, които практикуват тази „работа“ – seo специалистите.

В началото на ерата на интернет, когато общо имаше само „няколко“ сайтове (в действителност няколко милиона, в сравнение с повече от 20 милиарда по последни оценки), се появиха и търсачки, които не бяха сложни и доста добре индексираха съдържанието в интернет. Те бяха отправна точка за навигация, като по този начин представляваха важен източник на трафик към сайтовете. Тогава експерти осъзнали необходимостта от съзнателен контрол върху процеса на увеличаване на видимостта в търсачките и това е довело до появата на оптимизация на уеб сайтове, която има за цел да повиши качеството на трафика към уеб сайтовете.

Този “клон на индустрията“ включва в себе си определен набор от операции, извършвани от екип по оптимизиране, насочени към позициониране на по-предни места в списъка с резултати от търсене по определени ключови думи, местоположение или фрази, интересни и подходящи от гледна точка на подходящия обхват на бизнес отношенията с потребителите.

Какво включва добрата SEO оптимизация?

Технически одит на сайта

Пълна проверка на сайта за грешки и изготвяне на отчет с откритите проблеми

Семантично ядро /ключови думи/

Внимателна подборка на всички ключови думи, за които искате да се класира сайта

Анализ на конкурентите

Задължителна проверка на минимум 5 конкурента, се класират преди вашия сайт

Оптимизация на скоростта

Оптимизиране размера на снимките и използване на CDN за намаляване времето на зареждане

Вътрешна оптимизация

Оптимизране на заглавията, описанията, alt таговете, логическите ударения и мета таговете

Карта на сайта /sitemap/

Изготвяне и публикуване на карта на сайта (xml и html) и добавянето й към търсачките

Външна оптимизция

Регистрация в браншови онлайн директории и каталози. Добавяне на линкове, сочещи към сайта ви

Local SEO /локално търсене/

Почти 45% от търсенията в Google са с локален характер. Резултатите с Google maps позицията излиза най-отгоре

SEO оптимизация
5 (100%) 6 гласа

Искате ли да получавате БЕЗПЛАТНО всички новости, диркетно в браузера си?