• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Защо ви е необходима seo оптимизация?

Постоянното увеличаване на броя на интернет потребителите, новите технологии (комуникация с целевата аудитория чрез сайта, онлайн платежни системи, възможността за онлайн поръчки и др.), както и много други фактори, превърнаха интернет в мощен маркетингов инструмент и място за продажби по същото време.

Бумът на онлайн магазините определено показва, че умело използваните интернет технологии носят стабилни печалби на собствениците си. Можете също да заемете своето място под слънцето, стартирайки сайт оптимизация за търсачките.

 

SEO оптимизация

Цени на SEO услугите

SEO МИНИ

за сайтове до 10 страници
799 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет

SEO СТАНДАРТ

за сайтове до 50 страници
999 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет
  • Оптимизация на текстовете
  • Risk free link building – до 5 на месец
  • CRO анализ
  • 3 юзабилити препоръки

SEO МЕГА

за сайтове до 300 страници
1799 лева на месец
  • SEO анализ (одит) и консултация
  • Onpage оптимизация
  • Създаване на XML Sitemap и robots.txt
  • Изтриване на невалидни страници
  • Изготвяне на месечен отчет
  • Оптимизация на текстовете
  • Risk free link building – до 20 на месец
  • CRO анализ
  • 10 юзабилити препоръки
  • Писане и качване на 5 уникални статии
  • Регистрация в каталози и търсачки
  • Local SEO
  • Анализ на трафика

Забележка: Всички посочени пакети са примерни, без ДДС и подлежат на комбиниране и изготвяне на индивидуална оферта според конкретния сайт и желания!

Какво е SEO оптимизация?

SEO като концепция възниква през 90-те години на 20-ти век. SEO е съкращение от Search Engine Optimization (оптимизация за търсачки). В същото време това съкращение се отнася и за хората, които практикуват тази „работа“ – seo специалистите.

В началото на ерата на интернет, когато общо имаше само „няколко“ сайтове (в действителност няколко милиона, в сравнение с повече от 20 милиарда по последни оценки), се появиха и търсачки, които не бяха сложни и доста добре индексираха съдържанието в интернет. Те бяха отправна точка за навигация, като по този начин представляваха важен източник на трафик към сайтовете. Тогава експерти осъзнали необходимостта от съзнателен контрол върху процеса на увеличаване на видимостта в търсачките и това е довело до появата на оптимизация на уеб сайтове, която има за цел да повиши качеството на трафика към уеб сайтовете.

Този “клон на индустрията“ включва в себе си определен набор от операции, извършвани от екип по оптимизиране, насочени към позициониране на по-предни места в списъка с резултати от търсене по определени ключови думи, местоположение или фрази, интересни и подходящи от гледна точка на подходящия обхват на бизнес отношенията с потребителите.

Защо сайтът трябва да е на първо място в търсачките?

Има няколко причини за това. Първо, челните места в търсачките могат да бъдат сравнени с престижни райони в града. Обикновено клиентът получава първото впечатление за компанията, преди да посети самата организацията, като разбере къде се намира. Колкото по-престижен е този район, толкова по-голяма увереност има клиентът и съответно, толкова по-голям е шансът той да ви избере. Стереотипът работи така – ако фирма се намира в самия център на града, тогава тази компания просперира. По подобен начин този стереотип работи със SEO оптимизация. Сайтовете в ТОП като правило са най-уважаваните сайтове.

Второ, доброто местоположение привлича много по-голям брой посетители. Повече от 95% от потребителите ще обърнат внимание на сайтове, разположени на първите десет позиции (ТОП-10, т.е. първата страница с резултатите). Ако търсачката показва сайта на компанията на четвъртата страница или още по-назад, то по-малко от 2 процента от потребителите стигат до там.

Следователно, колкото по-високо стои сайтът в ТОП, толкова повече трафик ще има. Стремете се да бъдете в ТОП-5 на резултатите от търсенето за най-важните заявки.

Защо е важно да изберете правилния списък с ключови думи?

Разбира се, оптимизацията за търсачки е много ефективен начин за привличане на клиенти, но с една уговорка – професионалисти трябва да го изпълнят.

И смисълът тук е не толкова в това, че неумелата оптимизация може да струва санкции за вашия сайт, а в това, че броят на посетителите на сайта ще се увеличи, но броят на купувачите няма. За да може оптимизирането на сайта да даде най-добър резултат, е необходимо да се определи списъкът с ключовите думи и стратегията за популяризиране.

В резултат на правилно подбраните ключови думи ще получите:

  • Нарастване на аудиторията – увереността в резултатите от търсенето е няколко пъти по-висока, отколкото във всяка реклама – получавате максимално лоялна към вас аудитория
  • Ръст на продажбите – популяризирането на уебсайта е не само растеж на аудиторията, но и работа за увеличаване на конверсията и подобряване на използваемостта
  • Стабилност на продажбите – оптимизацията „до ключ“ осигурява постоянен трафик дори след завършване на работата, тъй като резултатите от SEO не могат да бъдат изключени като рекламата
  • Разпознаване на марката ви  – вашият сайт в ТОП е надежден, а също така увеличава популярността и положителния имидж на вашата марка

Какво включва добрата SEO оптимизация?

Технически одит на сайта

Пълна проверка на сайта за грешки и изготвяне на отчет с откритите проблеми

Семантично ядро /ключови думи/

Внимателна подборка на всички ключови думи, за които искате да се класира сайта

Анализ на конкурентите

Задължителна проверка на минимум 5 конкурента, се класират преди вашия сайт

Външна оптимизация (линкбилдинг)

Проверка на цялата линк маса. Премахване на “лоши” линкове

Вътрешна оптимизация

Оптимизране на заглавията, описанията, alt таговете, логическите ударения и мета таговете

Карта на сайта /sitemap/

Изготвяне и публикуване на карта на сайта (xml и html) и добавянето й към търсачките

Външна оптимизция

Регистрация в браншови онлайн директории и каталози. Добавяне на линкове, сочещи към сайта ви

Local SEO /локално търсене/

Почти 45% от търсенията в Google са с локален характер. Резултатите с Google maps позицията излиза най-отгоре

Видове оптимизация

SEO специалистите условно разделят методите за оптимизация на бели, сиви и черни, в зависимост от това дали се спазват правилата на търсачките.  Всеки от методите включва използването на техники, които влияят пряко или косвено върху работата на роботите.

Бяла оптимизация (white hat)
Тоева е работате върху ресурс без използването на официално забранени методи за оптимизиране, които биха могли да повлияят на алгоритмите за търсене.

Сива оптимизация (silver hat)
Сивите методи не са официално забранени, но използването им може да се счита за неестествено. Някои търсачки блокират подобни сайтове.

Черна оптимизация (black hat) или черно seo
Включва методи, които противоречат на правилата. Рискът да попаднете под филтри и санкции на търсачките е много голям.

Всяко SEO включва използването на техники, които влияят пряко или косвено върху работата на роботите. Въпреки това „белите“ оптимизатори и маркетолозите не нарушават правилата на играта. Те се придържат към препоръките на търсачките за създаване на добри сайтове и тяхната оптимизация. Информацията е обществено достъпна в Помощния център на Google Search Console.

SEO инструменти, които ползваме

При настоящите условия на конкуренция и сложността на оптимизацията, не можете да направите SEO без използването на програми и помощни услуги. Най-популярните, които ние ползваме в ежедневната си работа са:

  • KeyCollector – платена програма за създаване на семантично ядро
  • Screaming Frog SEO Spider – платен робот за десктоп
  • Advego Plagiatus – услуга за проверка уникалността на текста
  • Semrush – платена услуга за онлайн анализ на множество показатели
  • Serpstat – платена многофункционална услуга, която позволява да наблюдаваме позиции, да анализираме връзки, ключови фрази, да проверяваме сайта, да анализираме конкурентите
  • Ahrefs – незаменима платена услуга за анализ на външните връзки
  • LRT – платена облачна услуга за проверка и оценка на масови линкове към сайта, както и за оценка на референтната маса на конкурентите
  • Yandex Metrica – безплатен инструмент, като най-ценното в него е хийтмапа и уебвизора
  • Netpeak Spider и Netpeak Checker – платени десктоп програми с възможност за интеграция на множество външни услуги (ahrefs, majestic, analytics, console и др.), които дават ценна информация

Оценете ни

0 / 5

Your page rank: