- 0887 808 843
- info@seoconsult.bg
Постоянното увеличаване на броя на интернет потребителите, новите технологии (комуникация с целевата аудитория чрез сайта, онлайн платежни системи, възможността за онлайн поръчки и др.), както и много други фактори, превърнаха интернет в мощен маркетингов инструмент и място за продажби по същото време.
Бумът на онлайн магазините определено показва, че умело използваните интернет технологии носят стабилни печалби на собствениците си. Можете също да заемете своето място под слънцето, стартирайки сайт оптимизация за търсачките.
999 лв.
За сайтове до 10 страници SEO анализ (одит) и консултация Onpage оптимизация Създаване на XML Sitemap и robots.txt Изтриване на невалидни страници Изготвяне на месечен отчет
1299 лв.
За сайтове до 50 страници SEO анализ (одит) и консултация Onpage оптимизация Създаване на XML Sitemap и robots.txt Изтриване на невалидни страници Изготвяне на месечен отчет Оптимизация на текстовете Risk free link building - до 5 на месец CRO анализ 3 юзабилити препоръки
1599 лв.
за сайтове до 100 страници SEO анализ (одит) и консултация Onpage оптимизация Създаване на XML Sitemap и robots.txt Изтриване на невалидни страници Изготвяне на месечен отчет Оптимизация на текстовете Risk free link building - до 10 на месец CRO анализ 5 юзабилити препоръки Регистрация в каталози и търсачки Писане и качване на 2 уникални статии
1999 лв.
за сайтове до 300 страници SEO анализ (одит) и консултация Onpage оптимизация Създаване на XML Sitemap и robots.txt Изтриване на невалидни страници Изготвяне на месечен отчет Оптимизация на текстовете Risk free link building – до 20 на месец CRO анализ 10 юзабилити препоръки Писане и качване на 5 уникални статии Регистрация в каталози и търсачки Local SEO Анализ на трафика
Забележка: Всички посочени пакети са примерни и подлежат на комбиниране и изготвяне на индивидуална оферта според конкретния сайт и желания! Цените са на месец, без включен ДДС!
SEO като концепция възниква през 90-те години на 20-ти век. SEO е съкращение от Search Engine Optimization (оптимизация за търсачки). В същото време това съкращение се отнася и за хората, които практикуват тази „работа“ – seo специалистите.
В началото на ерата на интернет, когато общо имаше само „няколко“ сайтове (в действителност няколко милиона, в сравнение с повече от 20 милиарда по последни оценки), се появиха и търсачки, които не бяха сложни и доста добре индексираха съдържанието в интернет. Те бяха отправна точка за навигация, като по този начин представляваха важен източник на трафик към сайтовете. Тогава експерти осъзнали необходимостта от съзнателен контрол върху процеса на увеличаване на видимостта в търсачките и това е довело до появата на оптимизация на уеб сайтове, която има за цел да повиши качеството на трафика към уеб сайтовете.
SEO оптимизация включва в себе си определен набор от операции, извършвани от екип по оптимизиране, насочени към позициониране на по-предни места в списъка с резултати от търсене по определени ключови думи, местоположение или фрази, интересни и подходящи от гледна точка на подходящия обхват на бизнес отношенията с потребителите.
Има няколко причини за това. Първо, челните места в търсачките могат да бъдат сравнени с престижни райони в града. Обикновено клиентът получава първото впечатление за компанията, преди да посети самата организацията, като разбере къде се намира. Колкото по-престижен е този район, толкова по-голяма увереност има клиентът и съответно, толкова по-голям е шансът той да ви избере. Стереотипът работи така – ако фирма се намира в самия център на града, тогава тази компания просперира. По подобен начин този стереотип работи със SEO оптимизация. Сайтовете в ТОП като правило са най-уважаваните сайтове.
Второ, доброто местоположение привлича много по-голям брой посетители. Повече от 95% от потребителите ще обърнат внимание на сайтове, разположени на първите десет позиции (ТОП-10, т.е. първата страница с резултатите). Ако търсачката показва сайта на компанията на четвъртата страница или още по-назад, то по-малко от 2 процента от потребителите стигат до там.
Следователно, колкото по-високо стои сайтът в ТОП, толкова повече трафик ще има. Стремете се да бъдете в ТОП-5 на резултатите от търсенето за най-важните заявки.
Разбира се, оптимизацията за търсачки е много ефективен начин за привличане на клиенти, но с една уговорка – професионалисти трябва да го изпълнят.
И смисълът тук е не толкова в това, че неумелата оптимизация може да струва санкции за вашия сайт, а в това, че броят на посетителите на сайта ще се увеличи, но броят на купувачите няма. За да може оптимизирането на сайта да даде най-добър резултат, е необходимо да се определи списъкът с ключовите думи и стратегията за популяризиране.
В резултат на правилно подбраните ключови думи ще получите:
Пълна проверка на сайта за грешки и изготвяне на отчет с откритите проблеми
Внимателна подборка на всички ключови думи, за които искате да се класира сайта
Задължителна проверка на минимум 5 конкурента, се класират преди вашия сайт
Проверка на цялата линк маса. Премахване на "лоши" линкове
Оптимизране на заглавията, описанията, alt таговете, логическите ударения и мета таговете
Изготвяне и публикуване на карта на сайта (xml и html) и добавянето й към търсачките
Регистрация в браншови онлайн директории и каталози. Добавяне на линкове, сочещи към сайта ви
Почти 45% от търсенията в Google са с локален характер. Резултатите с Google maps позицията излиза най-отгоре
При настоящите условия на конкуренция и сложността на оптимизацията, не можете да направите SEO без използването на програми и помощни услуги. Най-популярните, които ние ползваме в ежедневната си работа са:
Оценете ни
Your page rank: