• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Цени на пакетите в Google Ads

Еднократно

без месечна поддръжка

140 лева
  • Оптимизиране на акаунт
  • Създаване на adwords и аналитикс
  • Настройки и свързване на adwords и аналитикс

3 кампании

320 лева
  • Оптимизиране на акаунт
  • Създаване на adwords и аналитикс
  • Настройки и свързване на adwords и аналитикс
  • Управление на акаунт с до 3 кампании
  • Месечна поддръжка и консултация
  • Анализ на конкурентите
  • Анализ на ключови думи
  • Писане на рекламни послания
  • Рекламите излизат в ТОП 3
  • Кампаниите се пускат на сърч, дисплей и ремаркетинг

7 кампании

599 лева
  • Оптимизиране на акаунт
  • Създаване на adwords и аналитикс
  • Настройки и свързване на adwords и аналитикс
  • Управление на акаунт с до 7 кампании
  • Месечна поддръжка и консултация
  • Анализ на конкурентите
  • Анализ на ключови думи
  • Писане на рекламни послания
  • Рекламите излизат в ТОП 3
  • Кампаниите се пускат на сърч, дисплей и ремаркетинг

Забележка: Цените са без ДДС и НЕ включват бюджета за самата реклама!

За над 7 кампании, за големи е-магазини и големи акаунти с таргет в чужбина, моля изпратете ни конкретно запитване и ще предоставим оферта.

Заявка за реклама в Google Ads

Искаш ли повече клиенти и продажби?
Заяви реклама в Ads и печели!

Какво е контекстна реклама в Google Ads?

Google е най-популярната търсачка в България. Google Ads пък е нейната рекламна площадка, която при правилна настройка може да донесе голям брой реализирани продажби на продукти и услуги на бизнеса.

google ads пример

Ads /бившия AdWords/ е контекстна рекламна услуга с удобен интерфейс, който предоставя много инструменти за създаване на ефективни реклами. Подходящ е за всички видове компании –  както за гигантски холдинги, така и за много малки фирми. Тази технология за интернет маркетинг осигурява рекламиране на страницата ви както в резултатите от търсенето в Google /секция “Спонсорирани връзки”/, така и в партньорските сайтове на Google и Youtube.

Какви са предимствата на рекламата в Google?

Предимствата на тази платформа са много, но най-голмите сред тях са:

  • гъвкавост на системата – можете да зададете бюджет за определен период от време, да ограничите показването на реклами до географски или времеви рамки, да променяте ключови думи или съдържанието на самата реклама. Освен това работи на база на системата PPC (pay-per-click “плати-за-клик”), т.е. плащате само, когато има кликване върху самата реклама. По-точно казано, плащате само за онези клиенти, които се интересуват от вашата оферта
  • точно попадение в аудиторията – ако човек търси нещо в Google, то субектът за търсене вече е дефиниран. По този начин бизнесът получава само онези клиенти, които са потенциално готови да използват услугите му. В този случай сайтът Ви ще се показва на всички съответни заявки. Гъвкавостта е още едно допълнение към Google AdWords. Потребителят на системата има възможност по всяко време да редактира или променя рекламата, както и интелигентно да управлява рекламния бюджет и да “удари точно целта”, като показва реклами в определено време на деня или само на жители на определен регион. Това, от една страна, намалява рекламните разходи, а от друга страна, позволява да се направи още по-точен обхватът на публиката
  • мъдро използване на вашия рекламен бюджет – потребителят на системата плаща не за показването на рекламата, а за всяко кликване – не за перспективи, а за реални клиенти, които се интересуват от бизнеса ви
  • ненатрапчивост – в мрежата за търсене, рекламата се показва само на тези потребители, които активно се интересуват от вашия продукт или услуга
  • скорост на пускане – рекламите се показват почти веднага след настройването на рекламна кампания и попълването на салдото в Ads
  • плащате за каквото искате – вие сами можете да изберете как да разпределите бюджет са за контекстна реклама в Google. Кампаниите в Ads могат да бъдат приспособени към почти всеки бюджет, като в същото време те ще бъдат ефективни

Какви са вариантите за показване на рекламите?

Контекстната реклама вече е мощен и изключително точен инструмент за достигане до вашите потенциални клиенти онлайн. С помощта на съвременните инструменти, които има в Ads, можете да избирате много внимателно аудиторията си и да насочите рекламното си послание към нея. По този начин, най-ефективно използвате Вашите рекламни бюджети и бързо получавате клиентите си.

видове google ads

Какво представлява ремаркетингът в Google?

Можете също така да рекламирате продукти и услуги на тези потребители, които вече са посетили сайта Ви и са извършили каквито и да било действия по него.

Тази технология се нарича ремаркетинг.
google ремаркетингАко например потребител е посетил сайта Ви, но не е извършил покупка, можете да го показвате на други уебсайтове, мобилни приложения и търсене в Google.

По този начин, ремаркетингът ви позволява да кандидатствате повторно за аудиторията, с която сте вече взаимодействали, и да й напомните за продукта ви.

Видове таксуване на рекламите в Ads

Цената за рекламиране в AdWords Ви позволява да планирате рекламния си бюджет, като използвате различни стратегии. Изборът на стратегия зависи от финансовите възможности на клиента и от целите на кампанията, които могат да бъдат различни.

Най-често това са увеличаване осведомеността за марката/бранда, увеличаване броя на посетителите на сайта или стимулиране на продажбите.

 

Плащане на клик /PPC/
В този случай рекламодателят плаща за всяко кликване. Този модел е подходящ за тези, които искат да увеличат трафика си. Сами може да определяте максималната цена за кликване, но това не винаги гарантира, че рекламата ви ще се покаже.

Плащане на брой показвания /CPM/
При този модел се плаща на всеки хиляда рекламни показвания /импресии/. Този начин на таксуване е подходящ за рекламодатели, които се интересуват от популяризирането на марка. Т

Плащане за конверсия
Този метод е за напреднали потребители на Ads, за които е важна конверсията, т.е. определени действия на клиентите /купуване или регистриране/ на сайта. Клиентът плаща като за кликване, но при използването на тази стратегия Ads автоматично коригира процентите, за да увеличи реализациите. За по-разумен разход на средства, можете да използвате функцията за оптимизиране на разходите за реализации – тя увеличава процента за тези кликвания, които са по-вероятни да доведат до конкретно действие на сайта.


Когато поставяте реклами в Ads, ключът към успеха не е размерът на бюджета на кампанията, а точното разбиране на нейните цели. Затова от самото начало трябва да знаете какво искате да получите. До голяма степен зависи от офертата ви – например, когато рекламирате клубно събитие или нов ресторант, е важно да привлечете вниманието на възможно най-голям брой потенциални посетители, като в този случай е по-разумно да плащате за брой на импресиите.

А за онлайн магазин, който иска да увеличи продажбите, е по-добре да изберете за конверсия или за кликвания.

Google Ads реклама
5 (100%) 1 гласа

Искате ли да получавате БЕЗПЛАТНО всички новости, диркетно в браузера си?