• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Google представи Swirl – нов формат за дисплейни реклами, който позволява на потребителите да си взаимодействат с 3D обекти.

Благодарение на този формат компаниите ще могат да използват вече съществуващите 3D креативи, за да създават реклами с възможност за завъртане на тези обекти, както и да увеличават и намаляват мащаба им. В резултат на това, потребителите ще могат да проучат всички нюанси на предложения продукт и да получат по-добра представа за него.

Например, Google показа реклама за козметичната компания Guerlain, която създаде 3D реклама за един от своите продукти:
3DBanner Guerlain
Чрез завъртане на бутилката с тоалетна вода, потребителят може да получи повече информация за това, от което се състои. Според Google, рекламният формат Swirl е предназначен за мобилни устройства, но в примера по-горе виждаме, че той може да се показва и за настолни компютри.

На мобилни устройства рекламите от този формат изглеждат по следния начин:
3d google on mobile
Онези рекламодатели, които вече имат готови 3D-обекти, ще могат да създават реклама, използвайки 3D / Swirl компонент в Google Web Designer.

Google представи и нов редактор, базиран на платформата Poly, която позволява на рекламодателите да редактират съществуващи 3D модели, преди да ги публикуват във формат Swirl. Новият формат в момента е пуснат в ограничен бета режим и е достъпен за потребителите на услугата Display & Video 360.

Припомняме, че Google включва и 3D обекти в органичните резултати от търсенето. Повече инфо може да прочетете тук – https://www.blog.google/products/marketingplatform/360/deliver-more-interactive-ad-experiences-display-video-360/

 

5.0
04
Това може да ви е интересно

Оставете коментар

>