Туристи от социалните мрежи или как да обедините Фейсбук, Инстаграм, видео, месинджъри и чатботове в единна SMM стратегия?
В нашият арсенал имаме няколко инструмента за привличане на туристи от соц. мрежи.
Част от тях са:
* Facebook
* Instagram
* YouTube и видео маркетинг
* Месинджъри – Facebok, Viber и WhatsApp
* Чатбот във Facebook
Възможностите са много, но какви са главните принципи за привлечане на туристи от соц. мрежи?
- Вашата главна задача е създаване на съдържание – текстове, снимки, клипове, live предавания. Най-важното – това съдържание трябва да е интересно на целевата ви аудитория и да я подтиква към действие – да отива на място, където събирате контакти /лендинг страница, контактна форма/.
- Например правите live предаване на тема «Как изгодно да купите тур за Нова година на ранно записване?» и призив – “напишете ни в месинджър вашият телефон и удобно за вас време на позвъняване”.
- Организирайте “доставката” на това съдържание до целевата ви аудитория. С други думи – вашата задача е да включите таргетирнаа реклама на максимално голям обхват, за да може максимален брой хора да видят вашия пост или видео
- Една от ключовите причини, защо SMM не ви дава резултат – вашата целева аудитория просто не вижда вашето съдържание.
Оценете ни
Your page rank: