• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките - най-големият проблем на е-търговията в тези дни.


* високи допълнителни разходи (например за доставка) - 61%

* необходимост от създаване на акаунт - 35%

* прекалено дълъг процес на попълване на полета с информация и верификация - 27%

* не виждат или не могат на сметнат общата стойност на поръчката - 24%

* грешки на сайта - 22%

* отказват да попълват данните от кредитна/дебитна карта на сайта - 18%

* твърде дълъг срок на доставка - 16%

* не харесват условията за връщане на закупения продукт - 10%

* не намират предпочитан от тях начин на плащане - 8%

* кредитната/дебитната карта не са били приети от системата по някаква причина - 5%


Всеки един от тези проблеми може да бъде коригиран и това веднага ще доведе до по-малък процент изоставени колички във вашите електронни магазини.

 

Защо клиентите изоставят количките в електронните магазини?
Станислав Пеев
CEO в SEO Консулт | stasy@abv.bg | Уебсайт

Занимавам се със SEO от над 10 години. Имам множество сертификати от Google, Semrush, Netpeak, Yoast и други. Учил съм дистанционно в Русия и Украйна при най-добрите мастъри в дигиталния маркетинг (основно SEO и SMM). Следя всички новости в бранша и работя с най-новите и широко разпространени софтуери.

Беше ли полезно? Оценете ни!

Защо клиентите изоставят количките в електронните магазини? В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките - най-големият проблем на е-търговията в тези дни. * високи допълнителни разходи (например за доставка) - 61% * необходимост от създаване на акаунт - 35% * прекалено дълъг процес на попълване на полета с информация и верификация - 27% * не виждат или не...
5 1 5 3
0 / 5

Това може да ви хареса