В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките – най-големият проблем на е-търговията в тези дни.
* високи допълнителни разходи (например за доставка) – 61%
* необходимост от създаване на акаунт – 35%
* прекалено дълъг процес на попълване на полета с информация и верификация – 27%
* не виждат или не могат на сметнат общата стойност на поръчката – 24%
* грешки на сайта – 22%
* отказват да попълват данните от кредитна/дебитна карта на сайта – 18%
* твърде дълъг срок на доставка – 16%
* не харесват условията за връщане на закупения продукт – 10%
* не намират предпочитан от тях начин на плащане – 8%
* кредитната/дебитната карта не са били приети от системата по някаква причина – 5%
Всеки един от тези проблеми може да бъде коригиран и това веднага ще доведе до по-малък процент изоставени колички във вашите електронни магазини.
Оценете ни
Your page rank: