Защо клиентите изоставят количките в електронните магазини?

Съдържание

В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките – най-големият проблем на е-търговията в тези дни.


* високи допълнителни разходи (например за доставка) – 61%

* необходимост от създаване на акаунт – 35%

* прекалено дълъг процес на попълване на полета с информация и верификация – 27%

* не виждат или не могат на сметнат общата стойност на поръчката – 24%

* грешки на сайта – 22%

* отказват да попълват данните от кредитна/дебитна карта на сайта – 18%

* твърде дълъг срок на доставка – 16%

* не харесват условията за връщане на закупения продукт – 10%

* не намират предпочитан от тях начин на плащане – 8%

* кредитната/дебитната карта не са били приети от системата по някаква причина – 5%


Всеки един от тези проблеми може да бъде коригиран и това веднага ще доведе до по-малък процент изоставени колички във вашите електронни магазини.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги
Category