Google понижава позициите на съдържание, което се различава от основната тема на сайта

Google потвърди, че неговите алгоритми определят дали части от съдържанието на сайта са „независими“ или „драстично различни“ от основната тематика на сайта. Мярката е насочена към това да показва на потребителите най-полезната и релевантна информация.

Защо е важно това? Както съобщава SEO експертът Глен Гейб, през последните месеци някои големи сайтове като Fortune Recommends, Forbes Advisor, APNews Buyline, Time Stamped и други са забелязали значително спадане на видимостта си в Google. Предполага се, че това е свързано с тестването на алгоритъм за злоупотреба с репутацията на сайтове. Въпреки това, Google изясни, че този алгоритъм все още не е в практическа употреба, а спадовете са свързани с други промени в класирането.

google diwn

Какво казва Google? Представител на компанията отбелязва, че ако сайтът има секции, които са по същество независими и значително се различават по тема от основната насоченост на сайта, тези страници може да не се класират толкова високо, колкото основното съдържание. Това важи особено за сайтове, които позволяват на външни автори да публикуват съдържание в поддомейни или подпапки, представяйки го като част от основния сайт. Google напомня, че най-добре е да предоставяте уникално, добавящо стойност съдържание, което отразява марката и основните ценности на сайта.

Какво означава това за собствениците на сайтове? Ако вашият сайт има секции, които не подкрепят основната тема на сайта и изглеждат „чужди“, може би е време да преразгледате стратегията си. Това се отнася особено за търговски и препоръчителни блокове, които може да не корелират с основната насоченост. Обърнете внимание на това съдържанието да е полезно за потребителите и да съответства на вашата марка.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Как изкуственият интелект влияе на SEO

Изкуственият интелект в интернет не е ново явление. Google използва изкуствен интелект от 2015 г., когато се появи алгоритъмът RankBrain – самообучаващ се модел, способен

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги