SiGMA World 2024 – социалните мрежи замират, масово се прехвърлят на SEO

В момента в Малта се провежда конференцията SiGMA World 2024 (12.11 – 14.11) – едно от топ събитията в iGaming, залаганията и електронните спортове. Атмосферата там е невероятна, но не по-малко невероятни са и новините.

Кои теми са най-обсъждани на конференцията?

Тенденции

Почти всички трендове от социалните мрежи вече се прехвърлиха в SEO. Тази година особено се усеща влиянието на краткото съдържание (bite-size content). Четивността и достъпността на информацията са изключително важни.

malta 2024

Проблеми с наемането на автори

Постигането на качествено съдържание не е лесно, а стабилно високото качество – още по-малко. Един от събеседниците каза, че плаща безумни суми за “брилянтни” автори… но те работят без редактор, което води до закъснения и на сайтовете се появяват бонуси за добре дошли от $3000 вместо $300…

В някои географски райони, като например в Южна Африка и Гана, намирането на адекватен копирайтър е предизвикателство.

Кратко видео от атмосферта на изложението, с благодарност към iGamingTextLab, че ни го изпратиха, заедно с информацията.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Как изкуственият интелект влияе на SEO

Изкуственият интелект в интернет не е ново явление. Google използва изкуствен интелект от 2015 г., когато се появи алгоритъмът RankBrain – самообучаващ се модел, способен

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги