Жизненият цикъл на съдържанието в Google е 2 години

Жизненият цикъл на съдържанието в Google е 2 години

На конференция NaZapad видях такъв слайд и съм съгласен с него. Повечето сайтове със съдържание имат точно такава графика. Това е причината сайтовете да се “свиват” и обяснение защо постепенно губят трафик. При това, ако имате чисто информационен сайт – независимо дали е в САЩ или не – няма HCU филтър за него, но има “угасване” поради липса на актуализация.

Следователно, просто да купите сайт и да чакате дивиденти не става. Трябва да работите със сайта и ако не се занимавате с него, той просто се свива по този начин.

По мое усещане преминаването във фазата на растеж отнема от 7 до 12 месеца. След това от 12 до 18 месеца е фазата на зрялост и след това бавно да се понижава. По този начин съдържанието живее 2-3 години, а пикът е година и половина от създаването му. Както любовта живее 3 години, така и съдържанието живее 2 🙂

Единственият начин да поддържате сайта си “жив” е да добавяте свежа информация, като е много важно авторът да разбира темата като експерт + постоянно да пише статии. Такъв сайт живее.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги