• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг
Време за четене: 2 минути


От 9 март 2021г. Google предостави нов инструмент за популяризиране на хотелиерския бизнес в Интернет. Търсачката започна да показва безплатни връзки за резервация на хотели по целия свят. Те се показват в специален модул за резервации в Гугъл Търсене (search) и в Карти (maps), заедно с платените, които са обозначени като „Реклама“.

„Ние подобряваме този опит, като позволяваме на хотелите и туристическите компании по целия свят да показват безплатно своите линкове за резервации на хотели на сайта google.com/travel/. С пълен достъп до по-широк диапазон от хотелски цени, потребителите ще имат по-пълен набор от опции, докато планират пътуването си и в крайна сметка решават къде да резервират “, коментираха от Google.

 

Как изглеждат връзките за безплатни резервации на хотели в Google?

goog travel rezultati

Как се класират връзките за резервация в Google Търсене и Google Карти?

Връзките за платени хотелски резервации се класират според рекламния аукцион на Google.

Връзките за безплатни резервации на хотели ще се появят в Търсене и в Карти според полезността им за потребителите.
Алгоритъмът отчита няколко фактора:

  • потребителски предпочитания
  • ценност на предложението
  • опит с целевата страница
  • достоверност на цените, критериите за които са описани в гугъл помощ.

 

Как хотелите и апартаментите могат да се възползват?

За да могат вашите оферти да участват в класирането и да се показват безплатно в модула за резервации, трябва да станете партньор на Google Hotel. За да направите това, необходимо е да попълните специална форма тук, която изглежда така:

google travel форма

специална форма за google travel партньор

Ползи от обновяването на Google услугата

Пандемията ускори дигитализацията на хотелиерския бизнес. Много компании присъстват в Интернет, но все още не са усвоили напълно инструментите за привличане на клиенти. С постоянните актуализации на Google, хотелите имат възможност да привлекат реални клиенти от мрежата за търсене с най-малък бюджет. Това може да работи чудесно заедно с контекстна и таргетирана реклама, SEO оптмизация, локално SEO и укрепване репутацията на компанията в дигиталния свят.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Това може да ви хареса

Оставете коментар