Google разшири достъпа до Business Messages в Търсене и Карти

Съдържание

Като част от актуализацията, Google добави и редица нови функции към бизнес съобщенията: интелигентни отговори, обиколки и персонализирани поздравителни съобщения. Сега представители на всички сектори ще могат да се възползват от това решение.

Инфо за Business Messages

Регистрирайки се като партньор на Business Messages, компаниите могат да създават „агенти“ (чат ботове), които да комуникират с клиентите.След като регистрират и създадат агент, потребителите ще могат да изпращат фирмени съобщения. Когато потребителите търсят компания в Търсене или в Карти, в профила ще се покаже бутонът „Съобщение“. Комуникацията ще се осъществява в интерфейса за съобщения, наличен на iOS и Android. 

koverhouse

Компаниите ще могат да ги интегрират със собствени решения за съобщения. В момента бизнес съобщенията се стартират само на английски, но Google планира да разшири този списък.

Производителност на текстовите съобщения

Текстовите съобщения са най-ефективният маркетингов канал, който повечето търговски марки не използват. Десетки проучвания и анализи подкрепят идеята марките да си взаимодействат чрез съобщения със своите клиенти. Сред предимствата на този канал са по-високите проценти на ангажираност и отваряне, отколкото чрез е-бюлетини, както и повишена лоялност. Освен това много потребители биха искали да получават съобщения от предпочитаните от тях марки.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги
Category