• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг
Като част от актуализацията, Google добави и редица нови функции към бизнес съобщенията: интелигентни отговори, обиколки и персонализирани поздравителни съобщения. Сега представители на всички сектори ще могат да се възползват от това решение.
 

Инфо за Business Messages

Регистрирайки се като партньор на Business Messages, компаниите могат да създават „агенти“ (чат ботове), които да комуникират с клиентите.
След като регистрират и създадат агент, потребителите ще могат да изпращат фирмени съобщения. Когато потребителите търсят компания в Търсене или в Карти, в профила ще се покаже бутонът „Съобщение“. Комуникацията ще се осъществява в интерфейса за съобщения, наличен на iOS и Android.
 
Компаниите ще могат да ги интегрират със собствени решения за съобщения. В момента бизнес съобщенията се стартират само на английски, но Google планира да разшири този списък.Google разшири достъпа до Business Messages в Търсене и Карти

Производителност на текстовите съобщения

Текстовите съобщения са най-ефективният маркетингов канал, който повечето търговски марки не използват. Десетки проучвания и анализи подкрепят идеята марките да си взаимодействат чрез съобщения със своите клиенти. Сред предимствата на този канал са по-високите проценти на ангажираност и отваряне, отколкото чрез е-бюлетини, както и повишена лоялност. Освен това много потребители биха искали да получават съобщения от предпочитаните от тях марки.

 

Google разшири достъпа до Business Messages в Търсене и Карти
Станислав Пеев
CEO в SEO Консулт | stasy@abv.bg | Уебсайт

Занимавам се със SEO от над 10 години. Имам множество сертификати от Google, Semrush, Netpeak, Yoast и други. Учил съм дистанционно в Русия и Украйна при най-добрите мастъри в дигиталния маркетинг (основно SEO и SMM). Следя всички новости в бранша и работя с най-новите и широко разпространени софтуери.

Беше ли полезно? Оценете ни!

Google разшири достъпа до Business Messages в Търсене и Карти Като част от актуализацията, Google добави и редица нови функции към бизнес съобщенията: интелигентни отговори, обиколки и персонализирани поздравителни съобщения. Сега представители на всички сектори ще могат да се възползват от това решение.   Инфо за Business Messages Регистрирайки се като партньор на Business Messages, компаниите могат да създават „агенти“ (чат ботове), които да комуникират...
5 1 5 2
0 / 5

Това може да ви хареса