Американската услуга Quick Sprout, която помага да се анализират социалните мрежи на конкурентите, публикува в своя блог ръководство за създаване на ефективни форми за регистрация. Въз основа на това сме съставили списък с груби грешки, свързани с този елемент на сайта, поради който фирмите често губят клиенти.
Без мотивация за регистрация
Дори ако човек се интересува от вашия продукт, само да искате от него да се регистрира, за да ви остави контактите си, може да не е достатъчно. Нуждаете се от повече мотивация.
Уебсайтът на Privy анализира 50 милиона регистрационни форми и установи, че средното конвертиране на сайтове с обичайната оферта за клиента да се регистрира е 1%, с предложението да се регистрира и да получи отстъпка – 5%, а с предложението да се регистрира и спечели подарък – 15%.
Изберете най-ценната оферта за целевата аудитория. Ако нямате конкретна идея, то 5% – 15% отстъпка от тази или следващата покупка винаги е добър вариант.
Твърде много полета
Хората са постоянно заети и едва ли искат да прекарат целия ден попълвайки формата за регистрация на сайта ви. За да получите техните данни, поискайте само най-необходимото.
Според проучване на услугата JotForm, колкото по-малко са полетата за регистрация, толкова по-висока е нейната конверсия.
Средната конверсия на обекти, чиито форми се състоят от пет или по-малко полета е 19,6%. Ако използвате 6-7 полета на страницата си, просто премахнете няколко от тях – броят на заявките ще се увеличи.
Понякога допълнителните полета дори предизвикват съмнения: „Защо фирмите се нуждаят от информация за фактуриране, ако изтеглям безплатна пробна версия?
Регистрирането през социалните мрежи е забранено
Само една трета от търговските обекти са достъпни чрез социалните мрежи. Но това е прост и бърз начин за получаване на данни от потенциални клиенти – те трябва да направят максимум две кликвания.
Най-популярната социална мрежа за регистрационни форми е Facebook. На второ място е Google акаунт.
За потребители, които не желаят да ползват акаунт, оставете алтернатива – кратка регистрационна форма от 3-4 полета.
Липса на социално доказателство
Мнението на другите оказва огромно влияние върху поведението на хората. Ако показвате на посетителите на сайта, че някой вече се е възползвал от вашия продукт, е по-вероятно да го купят.
Ако вашият клиент е известен човек или компания и експертите препоръчват продукта, задължително разкажете за това.
Социалното доказателство ще ги подтикне да си оставят данните или да направят покупка.
Оценете ни
Your page rank: