Често ни питат: “да сменя ли url адрес, поради ………….” (някаква причина). Отговорът тук винаги е бил – зависи!
Всичко се основава на факта, че понякога URL адресите се различават значително от най-добрите практики за SEO, но пък смяната им може да си струва риска.
Преди да пристъпите към смяна, отгворете си на тези въпроси:
- Дали ключовата дума се намира в средата или в края на дълъг URL адрес?
- Семантично несвързан ли е URL адресът с основната ключова дума на съдържанието?
- Дали трафикът на URL адреса е по-малък от 10% от потенциалния трафик?
Ако отговорът на всички тези въпроси е ДА, тогава URL адресът си заслужава да бъде променен.
Източник: https://twitter.com/RossHudgens/status/1650925137825243155
Оценете ни
Your page rank: