Блок-схема кога трябва да промените неефективен URL адрес

Често ни питат: “да сменя ли url адрес, поради ………….” (някаква причина). Отговорът тук винаги е бил – зависи!

Всичко се основава на факта, че понякога URL адресите се различават значително от най-добрите практики за SEO, но пък смяната им може да си струва риска.

Преди да пристъпите към смяна, отгворете си на тези въпроси:

  • Дали ключовата дума се намира в средата или в края на дълъг URL адрес?
  • Семантично несвързан ли е URL адресът с основната ключова дума на съдържанието?
  • Дали трафикът на URL адреса е по-малък от 10% от потенциалния трафик?

Ако отговорът на всички тези въпроси е ДА, тогава URL адресът си заслужава да бъде променен.

image 22

Източник: https://twitter.com/RossHudgens/status/1650925137825243155

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги