Как да увеличите продажбите в е-магазин за Великден?

Съдържание

С наближаването на Великденските празници, собствениците на онлайн магазини си задават въпроса:

Как да се увеличат продажбите и да изведете сайта си на ТОП позиции?


В тази статия ще се опитаме да отговорим на няколко важни въпроси
:

– Какво трябва да направите преди да започнете изграждане на връзка
– Защо трябва да има блог в онлайн магазина
– Как социалните мрежи са полезни за вашия бизнес
– Кои методи за линкбилдинг са най-ефективни за електронната търговия
– Как да се изгради стратегия за увеличаване на линкбилдинга

Преди да започнете да рекламирате онлайн магазин, уверете се, че:

* Вашият продукт е наистина с високо качество
* Имате онлайн магазин, който може да се използва /не забива, не спира да зарежда при повече посещения и т.н./
* Сайтът съдържа съответната информация /начин на плащане, доставка, гаранции и т.н./
* Имате ясно поставени цели за изграждане на линкове
* Критичните грешки следва да се определят незабавно и да се отстраняват

Защо му е блог на онлайн магазин?

Ако е напълнен с висококачествено съдържание, той може да се превърне в отлично средство за популяризиране на вашите услуги.  Не забравяйте за гост-публикациите. Този метод за популяризиране на връзки работи само ако има блог на сайта Ви.

blog statii

Какви статии в блога могат да бъдат публикувани в онлайн магазин?
Само статии касаещи вашия бизнес, нови предложения с описания на продуктите, помагащи на клиента да се ориентира бързо
* Подробни прегледи на продукти с видео и ревюта
* Съвети за приложение
* Съобщения за нови продукти
* Съобщения за акции

Основното правило на блоговете е качеството и полезното съдържание. Не е необходимо да “наливаме вода” и да пишем неща, които са разбираеми за всички, като: “Тази чанта може да се носи както в ръце, така и през рамо.”

Пишете кратко, ясно и по същество.  Така ще бъдете сигурни, че статията ще задоволи напълно читателя по дадена тема.

Как социалните мрежи са полезни за вашия бизнес?

За онлайн магазин социалните мрежи са доста мощен инструмент. Най-важният аспект в разпространението на съдържание е подборът на подходящи места. Струва си да разгледаме не само предмета, но и дейността на публиката. Не винаги сайтовете с голям брой абонати са по-ефективни в промоцията.

* Спомагателни материали – скрийншоти, видеоклипове, инфографика и връзки с други полезни източници са ВАЖНИ в маркетинговото съдържание. Тези привидно прости неща увеличават шансовете за четене на статията няколко пъти
* Отзивите – мощен инструмент за развитие, особено ако е в “правилните” ръце. Защо? Защото лошите отзиви могат да навредят на сайта Ви.

Кои методи за линкбилдинг са най-ефективни за електронната търговия?

Всеки, който се сблъсквал с изграждането на линкове, се интересува от въпроса: „Колко линкове са необходими за популяризирането на сайта?“. Всъщност няма ясен отговор на този въпрос. Всичко е индивидуално. Всяка компания изчислява броя на линковете по свой собствен начин.

Стъпка 1. Определете вашата ключова дума за търсене. За онлайн магазин изберете поне топ 10 ключови заявки. След това вижте кои са ви конкурентите по тези ключови думи. Най-лесно това става със Serpstat /serpstat.com/ Изберете минимум 5 конкурента, и ги нанесете в таблица с URL адресите на магазините им.

serpstat резултати

Стъпка 2. Отворете Ahrefs /ahrefs.com/ и въведете домейна на всеки ваш конкурент един по един, събрани в стъпка 1.

ahrefs проверка на домейн

Стъпка 3. Въведете конкурент по конкурент и прегледайте в раздел „Referring domains“ от кои сайтове е успял да получи линкове. Разглеждаме показателя DR (domain rating) за всеки домейн. Цифирте са 1 до 100, като колкото по-голяма е тя, толкова по-добър „донор“ на линк е този домейн.

ahrefs 2

Стъпка 4. Опитайте се да повторите домейните, от които конкурентите ви вече имат линкове. Работеща стратегия към момента е: примерно имате 150 връзки и трябва да ги добавяте по следния начин: 1 месец – 20 линка, 2 месеца – 30, 3 месеца – 40, и т.н. във възходяш ред.


Опитахме се накратко да споделим нашия опит за успешни продажби в онлайн магазините. В изключително динамичното време, в което живеем ситуациите на пазара се променят бързо. Важното е да сте в крак с новите тенденции, да използвате рационално своя опит, за да постихнете желаните продажби.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Подобни публикации

Станислав Пеев

Станислав Пеев

12 години опит в SEO и много сертификати /Yoast, Google, Semrush, Netpeak, Serpstat, Woorank и др./.
Работи с най-популярните SEO софтуери.
Участия в конференции и собствени статии, публикувани в престижни SEO издания.

Портфолио
Метро България - автобусни билети от и до Истанбул
Метро България
Creative
Нани Хоум
Нани Хоум
SEO услуги
Други услуги
Category