Цените на самолетните билети ще нараснат между 10%-30% до края на годината. Това се дължи най-вече на повишената активност на потребителите и интереса към нови туристически дестинации.
Увеличението на цените в този сегмент зависи от много фактори. Инфлация, реорганизация на полети, липса на персонал и самолети. От друга страна има увеличаване на покупателната активност и интереса на туристите към нови дестинации за пътуване, на появата на възможности за посещение на все повече страни, особено след отпадането на ограниченията за посещения на някои държави.
Маркетингът в туризма
Върху повишаването на цените като цяло, може да повлияе увеличаването на бюджетите за маркетингови дейности на авиопревозвачите, хотелиерите и на самите туристически компании.
Ръстът на разходите спрямо две години назад е около 20%-30%.
По този начин, поради постоянно нарастващите цени, туристическият бранш губи клиенти. Докато в миналото пътуванията и свободното време не изискваха някакви специални подходи, в настоящата среда на преден план излиза компетентният маркетинг.
Именно той определя дали една компания ще оцелее в тези трудни времена или ще стане жертва на обстоятелствата. Съществуват няколко ключови рекламни инструмента за привличане на клиенти, които са доказали своята ефективност.
На първо място, това е наличието на бърз и оптимизиран сайт. На второ място това са “промоционалните кодове” и “кешбекът”. Анализаторите посочват, че аудиторията е по-склонна да купува екскурзии, ако може да се възползва от тези инструменти. В същото време средният чек не намалява поради прилагането на отстъпка или промокод.
През 2023г. много компании в туристическия сегмент се опитват да оптимизират разходите за реклама, затова все повече решават да използват CPA-канала и да управляват своя партньорска програма.
Стартирането на афилиейт програма за компании в туристическия бизнес ви позволява да получавате трафик от различни източници. Например от сайтове за съдържание, сайтове на блогъри, агрегатори на промо кодове и програми за лоялност. Това значително разширява обхвата на потенциалната аудитория на туристическите компании и прави възможно получаването на нови клиенти.
Оценете ни
Your page rank: