Как да развиваме сайт, който вече е в ТОП позициите?

Много често към нас се обръщат собственици на сайтове (най-често от чужбина), които казват „ние сме лидери в своята област, но искаме да се уверим, че на сайта няма грешки и желаем да намерим нови…

Instagram с нови възможности за пазаруване

В навечерието на празничния сезон, Instagram разширява възможностите за пазаруване в услугата си. Скоро потребителите ще могат да купуват продукти от видеоклиповете, които гледат или да записват желаните от тях стоки в специални селекции и…

3 опорни точки в кънтент маркетинга за 2019

Content is the king – не може да не сте чували това изречение. В света на маркетинга то е много добре познато и най-вече има много истина в него.2019-та не е далече и е време…

Защо клиентите изоставят количките в електронните магазини?

В следващите няколко реда сме посочили причините за изоставянето на количките – най-големият проблем на е-търговията в тези дни. * високи допълнителни разходи (например за доставка) – 61% * необходимост от създаване на акаунт –…

Как да получите туристи от социалните мрежи

Туристи от социалните мрежи или как да обедините Фейсбук, Инстаграм, видео, месинджъри и чатботове в единна SMM стратегия? В нашият арсенал имаме няколко инструмента за привличане на туристи от соц. мрежи. Част от тях са:*…

Instagram ще пусне отделно приложение за онлайн пазаруване

Instagram планира да пусне отделно онлайн приложение за пазаруване – IG Shopping. С него потребителите ще могат да разглеждат и купуват продукти, a продавачите да интегрират платежни и CRM-системи. Какво да очаквате от IG Shopping?…

5 митa за маркетинга в туризма, които ще развенчаем

Много представители на туристически агенции не се ангажират с привличането на туристи в интернет, защото вярват в митовете, които ще се опитаме да разсеем. 1. Интернет рекламата е неефективна Единственият общ критерий, който може да…

3 недостатъка на контекстната реклама

Всяко нещо в живота си има плюсове и минуси. Така е и с контекстната реклама /платената реклама в търсенето в Google/. 1. Краткотрайност на действието Това е най-яркият и неприятен недостатък на контекстната реклама. След…

5 глупави маркетингови показатели

Кои показатели вече са загубили значение при оценката на резултатите от оптимизацията на един сайт и реклмните стратегии, за които харчите безсмислено? 1. Абонатите и лайковете в социалните мрежи. Вдигането на тези показатели отдавна се…

10 скрити фактора, влияещи върху конверсията на сайта

Конверсията е много важно нещо и с право. Факторите, които влияят на този показател са доста – дизайн, отделните му елементи, техническото състояние и много други. Но има и редица други външни фактори, които често…

6-те най-чести SEO грешки

След като поработиш определен брой години в областта на SEO и прегледаш хиляди уеб сайтове, неизбежно започваш да обръщаш внимание на тенденциите в тази област.

Защо SEO оптимизация, а не Google реклама

В следващите няколко реда сме събрали за Вас изводи от практиката ни, които показват с какво е по-добра SEO оптимизацията на един сайт от платената реклама в Google AdWords.

5 типични грешки при създаване на сайт

В наше време сайтът не е просто прищявка, а най-лесният начин да покажете на всички кой сте, какво правите и да направите добро впечатление! Затова той трябва да бъде красив, функционален и без много грешки,…

SEO бързо не става

Един от основните проблеми на SEO е дългото чакане на резултати. Всякакви изменения на сайта настъпват много по-късно от тогава, когато ги очакваме. Понякога това е добре (например ние можем да свалим добри препратки, но…