• SEO оптимизация и Дигитален маркетинг

Google разшири своето ръководство за пренасочвания и добави нов термин “крипто пренасочване”.  Сега подробно описва различните видове пренасочвания и тяхното въздействие върху сайтовете при търсене. В документа се появи и нов термин: „крипто-пренасочване“. До сега ръководството се казваше “301 пренасочване”. Сега е „Redirects and Google Search“ (документът все още не е преведен на български). В него всички пренасочвания са разделени на две групи: постоянни и временни.

Постоянни:
Google редиректи ръководство: новости

Временни:

временни пренасочвания

Какво е “крипто-пренасочване”

Според Google, ако никой от традиционните методи за пренасочване не е на разположение, все пак трябва да се опитате да кажете на потребителите си, че страницата или нейното съдържание са преместени. Най-лесният начин да направите това е да добавите линк, сочещ към новата страница с кратко обяснение. Например:

<a href=”https://newsite.com/newpage”> Преместихме се! Потърсете нашето съдържание в новия сайт! </a>

Това ще помогне на потребителите да намерят новия сайт и Google ще интерпретира това като “крипто пренасочване”. Този тип препращане може да се използва само когато всички други опции са недостъпни по някаква причина.

Имайте предвид, че преводът на документация от английски на други езици, включително български, обикновено отнема до две седмици от датата на промените.

Оценете ни

0 / 5

Your page rank:

Това може да ви хареса

Оставете коментар